Welcome and thank you for visiting. If you enjoy what you read here, please come back and visit again!
 
Close window

Thursday, September 30, 2010

Ce-mi plac pitzipoancele!

Ce-mi plac pitzipoancele care nu stiu sa-si "roteasca" pozele pe Facebook si alte site-uri de socializare (din landscape in portrait sau viceversa). Au sute de poze, toate prin cluburi de impresii si in tinutele aferente, cu priviri si decolteuri optimiste, sau poze facute in oglinda, dar nu stiu sa roteasca o amarata de poza, sau sa foloseasca functia de timer a unui aparat foto sau telefon celular multimedia de ultima generate, pe care le au "de impresii".

Le-as lua pe toate de gat, le-as cocolosi, si le-as arunca de la etajul 10, sa vedem daca prostia si impresiile le fac sa planeze.

Prea multa plasticitate si elasticitate in viata de zi cu zi, si mi-e frica de cate persoane idioate intalnesc. Bai frate, daca tot vrei sa spui ceva, spune, nu te ascunde dupa deget, si/sau nu crede ca privirile tale vor da cuiva de inteles un mesaj care probabil e la fel de mare ca si o carte de Jules Verne. Si nu te mai crede atat de interesanta, ca nu esti.

Mai mult, ce-s cu ifosele si crizantemele astea, si joaca de-a "hard to get"? Un lucru cert am invatat in viata, si acela e ca toata lumea poate fi inlocuita, in absolut orice context posibil. Crezi ca esti unica si ireprosabil de perfecta? Gresit! Esti o zdreanta care se lasa privita exact asa cum merita: ca si fetele de pe traseu. Mergeti si dati-va foc, in fata la primarie, si voi fi multumit. Nu doar eu, "dar si oamenii care o duc greu din neamul meu".

Dar cel mai mult imi place ca-si plang de mila, pe Facebook de exemplu, cum ca n-au noroc in dragoste si toata lumea se foloseste de ele. Pai bai fata: baga-ti tu mintile alea putine in cap, si pune-te cu capul pe umeri. Revizuieste-ti atitudinea de superstar ca nu esti nici pe departe. Apoi, poate, cu putin noroc, vei fi tratata altfel, nu precum un servetel in care cineva si-a suflat nasul si l-a aruncat.

De cocalari... nici nu vreau sa-ncep.

Poate alta data.

- David aka. Tassadar over and out.

No comments:

Post a Comment